آوا صدا | دانلود اهنگ های جدید

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت آوا صدا | دانلود اهنگ های جدید


سپاهان درب
تصاویر: بازی های ارتش های جهان
شکایت پلیس از رفتار نامناسب یک نماینده مجلس
زمان نشست خبری برانکو و درخشان مشخص شد

دانلود آهنگ جدید آرمین ۲AFM بذار پلی شه موزیکم

Posted: 16 Jul 2016 11:10 AM PDT

منبع این مطلب سایت جناب موزیک دانلود آهنگ جدید ایرانی می باشد.

دانلود آهنگ جدید آرمین ۲AFM بذار پلی شه موزیکم
آهنگ جدید آرمین ۲AFM بذار پلی شه موزیکم با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Armin 2AFM Beza Play She Musicam
ترانه . آهنگ : آرمین زارعی | تنظیم : مسعود جهانی

دانلود آهنگ جدید آرمین 2AFM بذار پلی شه موزیکم

متن آهنگ جدید آرمین ۲AFM بذار پلی شه موزیکم

بذار پلی شه موزیکم آ با یه نوری کم تو اینقدر جذابی که نمیشه یه لحظه ازت دوری کرد
نفسام به نفست وصله با تو شروع میکنم از صفر
کارمونم که خوش گذرونی با هم تو هر سه ماهه فصله
با تو همه چی خوبه خوش تیپ غمارو تو این خونه کشتی
با تو حتی میشه دور دنیا رو گشت با یه کوله پشتی
پس نرو باش پیشم بذار با دنیا آشتی شم
من اسرارای خوش بختیم فقط کنار تو فاش میشن

من با تو آرومم بی تو داغونم اینارو دوباره بهت میگم چون خاطره داریم با بارونم

با تو آرومم اینه قانونم که بمونی از پیشم نری چون دوست دارم تو رو خانومم

من با تو آرومم بی تو داغونم اینارو دوباره بهت میگم چون خاطره داریم با بارونم

با تو آرومم اینه قانونم که بمونی از پیشم نری چون دوست دارم تو رو خانومم

با تو دیگه حله مشکلا زدم دست رد به همه خوشکلا
نمیذارم کسی بشه سد رشد ما واسه همینم خیلی حرفه پشته ما
آهای حسودا دور شید آهای دشمنا کور شید
راجبش میشه همه صفات خوبو کنار هم دیگه جور چید
اون شیکی و سادگیاش از اولم تازگی داشت
منو به خاطر خودم دوست داشت اون اخلاقای جالبی داشت
چشم از همه کساش برداشت مغرور بودو اصالت داشت
خب وقتی همه چی باهاش تکمیله چطور کس دیگه ای رو بذارم جاش

من با تو آرومم بی تو داغونم اینارو دوباره بهت میگم چون خاطره داریم با بارونم

با تو آرومم اینه قانونم که بمونی از پیشم نری چون دوست دارم تو رو خانومم

من با تو آرومم بی تو داغونم اینارو دوباره بهت میگم چون خاطره داریم با بارونم

با تو آرومم اینه قانونم که بمونی از پیشم نری چون دوست دارم تو رو خانومم

شعر آهنگ جدید آرمین ۲AFM بذار پلی شه موزیکم

بی تو یه دیوونم میدونی اینو میدونم میتونی
که واسم همیشگی شی پس بگو که پیشم می مونی
من بی تو سردرگمم نرو اگه رفتی برگرد گلم
نمیخوام اصا انرژیهای منفی به سمته تو حرکت کنن
بی تو خوب نیست حالم مثله کوه پشتت ایستادم
به تو نمره ی بیست دادم پیشت گیره این دل بی صاحابم
هیچ یادم نمیره اون روز اولی که افتاد رو گوشیت میسکالم
اینو گفتم بیست بارم این دلو فقط به تو میسپارم

من با تو آرومم بی تو داغونم اینارو دوباره بهت میگم چون خاطره داریم با بارونم

با تو آرومم اینه قانونم که بمونی از پیشم نری چون دوست دارم تو رو خانومم

من با تو آرومم بی تو داغونم اینارو دوباره بهت میگم چون خاطره داریم با بارونم

با تو آرومم اینه قانونم که بمونی از پیشم نری چون دوست دارم تو رو خانومم


بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/